25 September - the last ride

25 september 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag is het tijd voor onze laatste lange rit, 4 uurtjes rijden terug naar Vegas! Daar slapen we nog een nachtje op een RV camping van het circus circus hotel vlakbij de strip. Rond half 11 was het tijd om ervoor te gaan, Frank reed gelukkig het eerste stuk uit het drukke LA. LA lieten we achter ons en we kwamen weer lange stukken in the middle of nowhere terecht. Na zo’n 2uurtjes wisselden we om en reed ik het laatste stuk naar Vegas. Hoe dichter we bij Vegas kwamen hoe drukker het op de weg werd, best een beetje spannend soms.

Aangekomen bij de camping bleken de reviews waar te zijn, het is letterlijk een parkeerplaats met aansluitingen voor de camper. Niet bijzonder dus betaal je alleen voor de locatie. Bij inchecken bleek ook dat al de hele dag het water niet werkte dus heel wat boze mensen bij de receptie. Maargoed, we hadden niet veel andere opties dus bleven we gewoon hier.

Het was inmiddels ook al bijna 4 uur en we moesten de camper ook nog uitpakken en schoonmaken. Morgen moet die namelijk weer terug en moet in dezelfde staat teruggebracht worden als we hem meekregen. Frank ging schoonmaken en ik heb de koffers weer ingepakt en alle kastjes uitgeruimd. We waren daar wel even zoet mee en toen we klaar waren besloten we restjes eten op te maken. De hotdogs waren niet te eten, gelukkig hadden we nog pizza als back up.

‘S avonds zijn we naar downtown Las Vegas gegaan, de plek waar het heel wat jaren terug allemaal begon. Onze Uber bracht ons naar Fremont street en daar begon onze awesome avond. Fremont street is overdekt door een mega lang en groot scherm waar vanaf 19:00 elk uur een show op afgespeeld word met elke keer weer een andere animatie. Wij vonden downtown echt zo veel leuker als the strip, het is veel minder massaal, minder duur en niet zo overvol met mensen. Door deze straat gaat ook een zipline, een lage en hoge. De hoge is langer en ga je liggend doorheen als superman. Wij wilden die doen maar helaas helemaal volgeboekt, daarom maar gelijk voor morgenavond geboekt!

Ipv zipline zijn we in de verschillende casino’s gaan gokken op de 1 cent machines en heb ik allerlei lekkere cocktails geprobeerd. eindigden onze avond bij white castle voor midnight snacks zoals Harold and Kumar dat deden;)